چوب, دکوراسیون چوبی

معرفی چوب و نمای ساختمان

معرفی چوب و نمای ساختمان

معرفی چوب و نمای ساختمان . یکی از مهم ترین و اصلی ترین جزء هر ساختمان، نمای آن است. به این دلیل که مردم در ابتدا نمای ساختمان را می بینند. به همین سبب افراد اهمیت زیادی را به نمای ساختمان خود می دهند و از ابزار مختلفی برای زیباسازی آن استفاده می کنند. چوب و نمای ساختمان دو جزء جدا نشدنی هستند.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین جزء هر ساختمان، نمای آن است. به این دلیل که مردم در ابتدا نمای ساختمان را می بینند.

به همین سبب افراد اهمیت زیادی را به نمای ساختمان خود می دهند و از ابزار مختلفی برای زیباسازی آن استفاده می کنند. چوب و نمای ساختمان دو جزء جدا نشدنی هستند.

نمای ساختمان ها می تواند از فلز، سیمان و مصالح دیگر باشد. یکی از جدید ترین و به روز ترین ابزار برای مدرنیته کردن نمای ساختمان استفاده از چوب است.

طراحان بسیار زیادی ارتباط چوب و نمای ساختمان را از مهم ترین ارتباطات می دانند. چوب می تواند علاوه بر نمای ساختمان در دکوراسیون داخلی خانه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

علت بازگشت دوباره ی مردم به چوب و نمای ساختمان چوبی به دلیل زیبایی بیش از حد آن و طبیعی بودن چوب می باشد.

چوب علاوه بر زیبایی بخشیدن به ساختمان می تواند به عنوان محافظ نیز عمل کند و از ساختمان در برابر گرما، حرارت و … محافظت کند.

 

معرفی چوب و نمای ساختمان - دستهای جادویی

 

آشنایی با چوب و نمای ساختمان

ظرافت و زیبایی چوب و نمای ساختمان چوبی باعث شده است که افراد زیادی به سمت آن کشیده شوند. چوب علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی نیز دارد. زیرا چوبی که برای نمای ساختمان استفاده می شود دما دیده است و در مقابل رطوبت هوا، موریانه و پدیده های آب و هوایی مقاوم است. برای مقاوم سازی چوب می توان از روش های مختلفی بهره برد. یکی از جدید ترین و بهترین این روش ها، ترموود است. با استفاده از این روش می توان چوب را بسیار مقاوم کرد. همچنین چوب با این روش هیچ گونه کاهش سایزی نخواهد داشت.

چوب های ترموود می توانند کیفیت های متفاوتی نسبت به یک دیگر داشته باشند. این تفاوت کیفیت به عوامل زیر بستگی دارد.

عملیات ترمو حتما باید به صورت استاندارد انجام شود.

مقدار حرارت داده شده به چوب می تواند به صورت چشمگیری در کیفیت آن تاثیر گذار باشد.

چوب و مواد اولیه که می خواهید مقاوم سازی شوند باید کیفیت بالایی داشته باشند. در غیر این صورت چوب ترموود نیز کیفیت خوبی نخواهد داشت.

چوب و نمای ساختمان چوبی می تواند ضخامت و اندازه های مختلفی داشته باشد. برای نمای ساختمان می توان از چوب سرو ، کاج، نوئل و … استفاده کرد. زیرا این چوب ها رنگ بندی متنوعی دارند. همچنین این چوب ها زیبایی منحصر به فردی را نیز دارا می باشند.

علت بازگشت دوباره ی مردم به چوب و نمای ساختمان چوبی به دلیل زیبایی بیش از حد آن و طبیعی بودن چوب می باشد. چوب علاوه بر زیبایی بخشیدن به ساختمان می تواند به عنوان محافظ نیز عمل کند و از ساختمان در برابر گرما، حرارت و … محافظت کند.

 

معرفی چوب و نمای ساختمان - دستهای جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دست های جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دست‌های جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

مطالب مرتبط

1 نظر در “معرفی چوب و نمای ساختمان

  1. ترموود شیراز
    فروشگاه درگاه ارائه کننده انواع ترموود در شیراز با بهترین کیفیت و خدمات نصب و اجرا می باشد .

    برای مشاوره رایگان و خرید ترمووود در شیراز با ما تماس بگیرید
    ۰۹۱۷۴۳۳۱۷۳۳ – ۰۷۱۳۲۲۶۲۶۷۰ – ۰۹۱۷۰۸۰۶۶۱۵

دیدگاهتان را بنویسید